IDLFC

Fanclub Lidmaatschap

Waarom niet vandaag ?

DE VOORDELEN

TICKETVOORVERKOOP Fanclubleden hebben de eerste en beste kaarten voor bepaalde shows en concerten tijdens onze speciale Fanclub PRE SALE

MEET & GREET Fanclubleden maken d.m.v. verloting elk jaar weer kans op een Meet & Greet met Ilse na concerten of shows.

CONTESTS & VERLOTINGEN Fanclubleden kunnen deelnemen aan onze digitale contests en loterijen om toffe prijzen te winnen. Check regelmatig onze socials en onze BLOG-pagina.

GRATIS TICKETS Fanclubleden maken kans op gratis tickets. Vorig jaar hebben we meer dan 50 leden blij kunnen maken hiermee.

NIEUWSBRIEVEN Fanclubleden kunnen zich abonneren op onze digitale nieuwsbrieven met exclusieve inhoud.

HANDTEKENING Fanclubleden kunnen cd-hoesjes, foto's etc. insturen. Wij zorgen ervoor dat Ilse deze persoonlijk voor je signeert .

KORTING Fanclubleden hebben recht op 5% korting in de webshop van de Fanclub

LID WORDEN

VAN ILSE'S FANCLUB?

Vul onderstaand formulier in

en volg de instructies zoals vermeld.

Meer info nodig? Stuur een email naar

fanclub@ilsedelange.com

en je ontvangt van ons bericht met info.

Lidmaatschapformulier

Vul het lidmaatschap van je keuze in:

• Welkom pakket omvat een full color fotokaart gesigneerd door Ilse, een gepersonaliseerde lidmaatschapspas, een eerder gepubliceerd fanclubmagazine, vintage Ilse post cards, Ilse stickers en een Ilse DeLange friendship armband.
* Maak het bedrag behorend bij je keuze over naar Fanclub Ilse DeLange , IBAN: NL42INGB0008014859
Wij verwerken je keuze en je ontvangt van ons zo spoedig mogelijk een ontvangstbevestiging

Some required fields are missing. Please review the form and submit again.