Behind the scene.  Your magazine of IDLFC

BEHIND THE SCENE...huh?

'Behind the scene' is de naam van ons fanclubmagazine.

Sinds onze oprichting in 1998 verschijnt het elk kwartaal in full-color.

In de BTS lees je 'Behind the scene-artikelen' over en zelfs door Ilse, concert-ervaringen van onze leden, onze unieke 'achter de schermen' reportages van o.a. foto- of videoshoots en tv-opnames, interviews, informatie over de vele cd's waarop Ilse te beluisteren is, haar Awards en veel foto's!

Sinds het onverwacht grote succes na deelname aan het Eurovisie Songfestival in Kopenhagen berichten we uiteraard ook in ons magazine over het wel en wee van The Common LInnets, Ilse's side project.

Een proef-exemplaar van ons magazine aanvragen? Geen probleem..

Maak 5 euro over op onze bankrekening o.v.v. 'proef BTS' en het voorlaatste magazine komt z.s.m. naar je toe.

EERDER VERSCHENEN EDITIE VAN BTS NABESTELLEN ?

Ook dat kan. Mail ons voor info over de beschikbaarheid van reeds verschenen edities en je krijgt een antwoord met een eventuele kostenprognose v.w.b. verzendkosten.

LID WORDEN EN OOK DIT FRAAIE MAGAZINE OVER ILSE IN HUIS KRIJGEN?

Dat kan snel en simpel! Klik op de HOW TO JOIN link hierboven en volg het simpele stappenplan..