IDLFC

posts by IDLFC

BTS magazine stopt na 25 jaar

woensdag 5 juli 2023

1998 rolde Behind the scene magazine nr 1 van de pers. 25 jaar fanclub Ilse DeLange. De jaren zijn voorbij gevlogen. De meesten van jullie zijn inmiddels allang (ook) geabonneerd op de socials van Ilse en van ons en daar is eigenlijk op een gegeven moment niet meer zoveel nieuws aan toe te voegen. Na lang wikken en wegen hebben wij daarom besloten om per 1 januari 2024 te gaan stoppen met het het gedrukte fanclubmagazine ‘Behind the Scene’; een logisch gevolg van de veranderende digitale wereld. BTS 90 zal dus komende december het laatste gedrukte exemplaar worden.

Het goede nieuws is, dat we digitaal gewoon verder gaan via Behind the scene-newsletters, website, blogs en socials… een digitaal lidmaatschap dus vanaf januari 2024!

(Digitale) Fanclubleden behouden dezelfde lidmaatschapsvoordelen als voorheen om tickets te winnen; een kans te maken op een meet & greet; mee te dingen naar verrassende prijzen en bij een aantal concerten vroegtijdig tickets te scoren via onze IDLFC pre-sales.

Behind the scene nr 90 will be the last printed magazine that will be send around to our members. Our full color magazine has been around for 25 years. We will continue our ‘behind the scene’ news through our digital Behind the scene Newsletters, website, this blog and our socials so stay tuned...

Digital members still have the same advantages as always!