IDLFC BLOG

posted by IDLFC

TICKET PRESALE "ILSE IN AFAS LIVE" 27 MAART 2025

dinsdag 8 oktober 2024

WIL JIJ OOK HIERVAN PROFITEREN? MELD JE DAN NU SNEL AAN ALS FANCLUBLID!

Op donderdag 27 maart 2025 geeft Ilse een uniek concert in AFAS Live in Amsterdam.

Het concert met de titel ‘Ilse DeLange’s Nashville Nights’ vindt plaats in een speciale intieme settingmet alleen maar zitplaatsen.

De kaartverkoop voor dit concert start aanstaandevrijdag 11 oktober om 10.00 uur via Ticketmaster.

Ilse’s Nashville Nights is haar enige eigen concert in 2025!!!

Tijdens deze avond speelt Ilse samen met haar band, naast haar bekende nummers, ook een eerbetoon aan haar muzikale helden, waaronder Dolly Parton.

ILSE: “Nashville is letterlijk een tweede thuis voor mij en zo voelt dat ook.

Veel van mijn songs zijn in Nashville ontstaan en opgenomen. Ik kom er graag en hou zielsveel van het gevoel en de sfeer van die stad.

Ze noemen het niet voor niets the Music Capital of the World. Ik kan niet wachten om samen met mijn band en het publiek die sfeer en dat gevoel tot leven te brengen tijdens Nashville Nights in AFAS Live.”

Natuurlijk wil jij deze bijzondere avond meemaken! Speciaal voor jou als lid van Ilse’s Fanclub komt er een presale die start op dinsdag 8 oktober 10:00 uur en sluit op vrijdag 11 oktober om 09:30 uur