IDLFC BLOG

News, History & Contests

posted by IDLFC

Winnende fanclublid 'From Ilse Quiz' bekend...

vrijdag 1 december 2023

In de afgelopen weken is er enthousiast meegedaan aan de online ‘From Ilse Quiz’ met vragen uit de vele jaren van From Ilse’s zoals die te lezen waren in de Behind the scenes en/of in het fraaie From Ilse boek. Veel goede inzendingen gelukkig dus het rad kon weer spinnen.

Fanclublid Emma van L. (lidnummer 3986) krijgt een vintage fanpakket thuisgestuurd in de komende week. Proficiat en veel plezier er van!

(Nog) niet in de gelegenheid geweest om het boek “From Ilse’ te bestellen? Kijk dan hier. Ook een leuk kado in deze feestmaand natuurlijk.

Onderstaand de 5 juiste antwoorden die door ons werden gezocht:

1. Ilse heeft (ook) in 2018 een album uitgebracht. Wat was de naam daarvan en op welke bijzondere locatie hield zij haar album-release?

Antwoord vraag 1: Naam album: Ilse DeLange   Release locatie: de Barn op Tuckerville

2. Voor het TV programma NOVA is er in een grijs verleden een programma gemaakt waarin een dubbelportret te zien was van Ilse met een andere artiest. In welk land werd dit opgenomen en wie was de andere artiest in het dubbelportret?

Antwoord vraag 2: Land: Engeland. Artiest: Tirsha Yearwood

3. Eindelijk begint het weer wat kouder te worden… ‘the leaves will fall again, the wind comes crawling in’. Uit welke song komen deze momenteel heel toepasselijke regels en welke Nederlandse DJ heeft van dat liedje ook een fantastische remix gemaakt?

Antwoord vraag 3: Nummer: The Great escape  Artiest: Armin van Buuren

4. Welk nummer van Ilse is te horen in een Amerikaanse TV serie (buiten de serie Nashville)?

Hoe heet de serie en wie nam de mannelijke hoofdrol voor zijn rekening?

Antwoord vraag 4: Nummer: We don’t make the wind blow van the Common Linnets  Naam serie: Wayward Pines  Hoofdrolspeler: Matt Dillon

5. In maart 2011 stond Ilse in het Arnhemse Gelredome. Een geweldige ervaring met grote buhne Ilse pakte uit met uitbreidingen van haar band op het mega-stage.

Wie speelde tijdens die show de steelguitar en wie verzorgden de backing-vocals?

Antwoord vraag 5: Steelguitar: Bertolf Lentink   Backing-vocals: Dedre Twiss en Caroline Dest