IDLFC BLOG

Uitslag winnaar Dear Dolly - IDLFC CD contest

zondag 15 oktober 2023

DEAR DOLLY

Samen met Frank Evenblij is Ilse deze maand in Tennessee USA, voor opnames voor haar ‘Dolly Parton programma’ dat te zien zal zijn bij Omroep Max. We hebben al wat Behind the scene stukjes gezien en gehoord en het gaat erg leuk worden.

Nu we het toch over Dolly Parton hebben dan Ilse nam samen met de Duitse band The  BossHoss een aantal jaren geleden een nummer op van Dolly.

Wil jij een door Ilse gesigneerd album, waarop deze track te horen is, winnen?

Mail ons dan met je fanclublidnummer op fanclub@ilsedelange (omschrijving: DOLLY) en vertel ons welke track dit was. Doe dit vóór zondag 15 oktober. Check daarna snel of jij de gelukkige bent geworden!

UITSLAG!

Fanclublid Mirjam B. (lidnr 3990) is de gelukkige die in de loterij als winnares naar boven kwam. Velen wisten het goede antwoord op onze vraag en stuurden het juiste antwoord Jolene.

Proficiat Mirjam en de CD komt deze week op de post naar je toe.

Via deze link https://www.youtube.com/watch?v=OdsHb7mnD-Q kan je o.a. de official video terugkijken van the BossHoss en the Common Linnets